nog een dag te gaan! - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Rob, Marion, Sofie en Luuk Kalisvaart - WaarBenJij.nu nog een dag te gaan! - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Rob, Marion, Sofie en Luuk Kalisvaart - WaarBenJij.nu

nog een dag te gaan!

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Rob, Marion, Sofie en Luuk

06 Juli 2016 | Nederland, Berkel en Rodenrijs

Lieve allemaal,

Ik heb jullie toegevoegd aan de mail van ons reisverslag, zodat jullie een beetje met ons mee kunnen reizen.

Nog maar een dag te gaan en alle vier op onze eigen manier zijn we druk bezig met het afsluiten van het een en het klaarmaken voor onze grote reis.

Morgen om 18.00 uur worden we naar Schiphol gereden en dan gaat het avontuur beginnen.

We gaan proberen om dagelijks verslag uit te brengen, maar de vraag is natuurlijk of we overal bereik hebben.

Tot zover, ik ga nog even fijn strijken!

liefs
Mar

• 06 Juli 2016 - 14:30

Niels En Linda:

Rob, Mar, Sofie en Luuk, ( grote kleine zus en broertje)
    Heel veel plezier met jullie mooie reis.
    Natuurlijk ga wij steeds lezen waar jullie zijn en waar jullie van genieten.
    Doe de groetjes aan het mooie Zuid Afrika en vooral geniet.
    Hele dikke knuffel van ons tweetjes xxx