Hazyview - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Rob, Marion, Sofie en Luuk Kalisvaart - WaarBenJij.nu Hazyview - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Rob, Marion, Sofie en Luuk Kalisvaart - WaarBenJij.nu

Hazyview

Door: Sofie

Blijf op de hoogte en volg Rob, Marion, Sofie en Luuk

10 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Hazyview

Vanmorgen al vroeg wakker, 7 uur al.

Na een karig ontbijt, een tour door de tuin met Impala's, een struisvogel en een hond, kregen we uitleg over de auto en de reis.
De vrouw die ons die info gaf, kwam uit Voorburg, nou dat vond mijn moeder natuurlijk geweldig.

We hebben een enorme auto, dus we moeten een hoop kopen, zodat de koffers niet gaan schuiven. Daarna gingen we op pad, langs Middelburg waar we een Mc zagen. Ik had het brilliante idee dat ze daar wel eens warm appelgebak zouden kunnen hebben. En ja hoor hoogtepunt van de dag!!! Hier eten we dus vaker.

Mensen gaan hier raar gekleed, met mutsen en sjaals en wanten, terwijl het 20 graden was.

Daarna kwam het mooie deel van de reis, want ik moest kaart lezen en dat ging top! Dus na een hele mooie tocht (zie foto's) heb ik ons naar Hazyview gebracht.

Hier hebben we een heel mooi verblijf met een jacuzzi in onze kamer. Ik slaap bij mama, omdat het bed te klein is voor mijn vader. Die slaapt lekker met Luuk! Straks gaan we lekker eten (hopelijk, maar denk het wel).

Voor zover mijn verslag

Liefs Sofie

Ps op de foto van oma, zitten we met haar te facetimen

  • 10 Juli 2016 - 19:34

    Mama:

    Nog veel plezier, slaap lekker en goede reis morgen. XXX

  • 11 Juli 2016 - 00:17

    Marianne:

    Ha lieverds, leuk om zo mee te lezen. Ik wilde net de computer afsluiten en zag jullie bericht. we zijn benieuwd naar de avonturen die jullie gaan beleven. we blijven aan de computer gekluisterd.
    Voor nu welterusten en morgen weer een voorspoedige reis vol avonturen...
    Dikke kuzzzzzz van ons

  • 11 Juli 2016 - 19:17

    Oma:

    leuk verslag! maar ik heb jullie natuurlijk al gesproken dat was geweldig liefs mam en groetjes van pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob, Marion, Sofie en Luuk

Actief sinds 07 Jan. 2019
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 7317

Voorgaande reizen:

07 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

28 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

07 Juli 2016 - 31 Juli 2016

Zuid Afrika 2016

Landen bezocht: