Terug naar Zuid Afrika - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Rob, Marion, Sofie en Luuk Kalisvaart - WaarBenJij.nu Terug naar Zuid Afrika - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Rob, Marion, Sofie en Luuk Kalisvaart - WaarBenJij.nu

Terug naar Zuid Afrika

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Rob, Marion, Sofie en Luuk

16 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

Lieve allemaal,

Vandaag zijn we weer terug gereden naar Zuid Afrika, waar we al bijtijds aankwamen, voor Luuk en Sofie fantastisch, want na 3 dagen geen internet, hebben onze junks een heleboel in te halen.

We zitten in een guesthouse van Nederlandse mensen, heel knus met maar 7 kamers, in een gebied wat gedomineerd wordt door nijlpaarden. Overdag blijven ze wel in en om het water, maar na zonsondergang, trekken ze de stad in en worden wij dus serieus geacht niet meer op straat te lopen.

Nu hebben we natuurlijk net even rondjes gereden na het eten om te kijken wie of wat we tegenkwamen, maar helaas hebben we niets gezien. Sowieso is het vreemd dat de mensen hier allemaal vroeg eten en om 20.00 alle restaurants nagenoeg leeg zijn.

Vanavond lekker op tijd naar bed, na een paar dagen een snoei hard bed te hebben gehad, slapen we vanavond in een zachter bed, heerlijk!!

Welterusten allemaal

Liefs
Mar

• 16 Juli 2016 - 22:58

Marianne:

Jullie reizen wat af, zien wel heel veel. Prachtige omgeving! Hebben ze ook Pokemons in Zuid Afrika? Hier helemaal de hype! Lekker zacht slapen zal wel lekker zijn. Jullie slaapadresjes zien we wel super uit. We kijken weer uit
    naar het volgende berichtje . Veel plezier en geniet er lekker van. Dikke kuZzzzzzz van ons❤️

• 17 Juli 2016 - 12:08

Oma:

allereerst Rob gefeliciteerd met je verjaardag , bijzonder dat je dat daar nou viert! maar je zl
    best wel een cadeautje gekregen hebben , dikke knuffel van ons allebij xxxx
    Wat jullie verslag betreft, dat is wel jammer dat jullie nog geen leeuwen hebben gezien , maar
    je kunt niet alles hebben! We zijn blij dat we weer wat gehoord hebben en wensen jullie nog
    veel plezier en goede reis, mam

• 17 Juli 2016 - 13:08

Niels En Linda:

Haha Internet :-) Rob van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Mooie plaats om jarig te zijn.
    wat een belevenis allemaal als ik hier naar buiten kijk zie ik alleen maar schreeuwende kinderen( zoals Rob zegt) haha weinig nijlpaarden.
    Doe voorzichtig en geniet.
    dikke knuffel van ons tweetjes

• 18 Juli 2016 - 10:29

Marian:

Ha die Robiatie,

Gefeliciteerd sorry een dag te laat maar als nog van harte van ons en Juul natuurlijk, hoop dat je een beetje verwend bent.

Spannend alles wat jullie meemaken maar wij hebben Juul ook erg spannend.

Geniet ervan en ik kijk uit naar het volgende verslag, zwetend vanuit het kantoor!

Bosi en brasas