Saint Lucia dag 3 - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Rob, Marion, Sofie en Luuk Kalisvaart - WaarBenJij.nu Saint Lucia dag 3 - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Rob, Marion, Sofie en Luuk Kalisvaart - WaarBenJij.nu

Saint Lucia dag 3

Door: Sofie

Blijf op de hoogte en volg Rob, Marion, Sofie en Luuk

18 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

Vanmorgen werd ik om HALF 5 wakker gemaakt, gelukkig wel met een leuke dag voor de boeg. We werden namelijk om 4.55 uur beneden verwacht om op safari te gaan. Kwam die man pas om 05.01 uur aanzetten (had ik gewoon nog 6 minuten langer kunnen blijven liggen).

Om 6 uur waren we in Hluluwe, we hoorden meteen dat er een beest was gedood de avond ervoor, dus wij daar kijken, ongelooflijk wat een stank dat is, alsof je een vuilniszak met vlees 3 dagen in de volle zon hebt laten staan (denk ik).
Daarna hoorden we dat er leeuwen zouden zijn op de berg, dus daar gingen we snel naar toe, papa en mama zagen de leeuw weg lopen, maar wij waren natuurlijk weer eens te laat......

Tot 16.00 uur hebben we rond gereden in het park, we hebben 22.000 impala's gezien en 6500 neushoorns en verder olifanten, giraffen, gieren (ook leuk) zebra's, buffels, waaronder een dooie en ga zo maar door. We kregen van die ranger ook meteen uitleg over van alles, zoals dat de poep van een leeuw wit is, omdat die botten eet (calcium dus) en daar wordt het wit van, net zoals bij hyena's, een neushoorn begraaft zijn poep (lijkt Juul wel) en de Zulu's zijn zo bijgelovig dat ze denken dat een aasgieren kop onder hun kussen de waarheid voorspelt....duhhhh.....

Vanavond even lekker sushi gegeten en nu ga ik slapen, morgen door naar de volgende plek!

welterusten kus
Sofie

Ps Mariannetje doe jij Juul een kus geven van mij?

• 18 Juli 2016 - 20:55

Sylvia:

Klinkt als een leuke dag met een vies randje met dat dode beest en alle poep uitleg. Jammer van de leeuwen. Welterusten en kus voor jullie van ons. Liefs Erik, Syl, Pim en Vic

• 18 Juli 2016 - 21:01

Kitty:

Gezellig dagje gehad zo te lezen! Lijken wel kleuters met de poep en pies verhalen

• 18 Juli 2016 - 21:57

Niels En Linda:

Haha Sofie ik hoop niet dat er iets onder je kussen ligt! :-)
    zal een lange dag geweest zijn. leuk weer om te lezen hoor.
    welterusten. xxxx kus van je broer(tje)

• 18 Juli 2016 - 23:26

Marian, Moshé, Moïsh En Juul:

Lieve Fiedeltje,

Een hele dikke natte lik van Juul die vandaag in bad is geweest, door Ian himself wat een feest was dat.......NOT, maar ze is weer een net schoon meisje, duurt niet lang meer voor dat ze zich weer als een wilder beest gedraagt maar goed de poging is gelukt.

Juul is hier omringt door een schaar jonge mannen, Ian en zijn matties komen iedere checken hoe het met haar is en gaan dan even met haar schillen, verwenst arrogant nest, ha ha ha.

Wederom een leuk stukje om te lezen, doe de rest van de gang de groeten en vooral aan mijn lekkertje.

Groetjes van ons en natuurlijk Juul

• 18 Juli 2016 - 23:30

Marian:

verwenst = verwent, sorry!!!

xxxx

• 19 Juli 2016 - 10:23

Oma:

Zo daar ben ík weer. wat heb je leuk geschreven Sofie . Opa vroeg of je alle beesten geteld
    hebt wat moest je vroeg op zeg! Maar je hebt veel beesten gezien, jammer van die
    leeuwen. Geef de familie een dikke kus van ons en bedankt voor het schrijven.
    heel veel liefs van opa en oma en nog veel plezier oma xxx

• 19 Juli 2016 - 10:23

Pa Kalisvaart:

was dat gedode dier slachtoffer van een neushoornjager of van een leeuw?Maakt voor de stank natuurlijk niet uit.Ik geniet wel van de mooie foto's. Veel plezier verder en een dikke knuffel voor iedereen. Dag hoor.

• 19 Juli 2016 - 15:31

Rob, Marion, Sofie En Luuk Kalisvaart:

hoi opa, we denken dat het een leeuw was, want die was er bij gezien, alleen waren ze nog niet begonnen aan het diner! liefs Sofie