Umhlanga - Reisverslag uit Umhlanga, Zuid-Afrika van Rob, Marion, Sofie en Luuk Kalisvaart - WaarBenJij.nu Umhlanga - Reisverslag uit Umhlanga, Zuid-Afrika van Rob, Marion, Sofie en Luuk Kalisvaart - WaarBenJij.nu

Umhlanga

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Rob, Marion, Sofie en Luuk

19 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Umhlanga

Vandaag op ons gemak vertrokken uit St. Lucia om 225 km te rijden naar Umhlanga. Anders dan de naam ons deed vermoeden, is het een enorme grote maar vooral ook luxe stad, met mooie huizen en hotels en volop winkels en restaurantjes.

Hartstikke leuk allemaal, maar we zijn lui en na de lunch zijn we dus gewoon vertrokken naar ons knusse guesthouse, waar we op het strand gelummeld hebben, de koffers weer eens netjes gemaakt hebben en verder hebben we gelezen, op de DS gespreeld en rond gehangen...heerlijk!!

Oh ja er loopt hier wel een wild beest rond...een tekkel, dus we hebben even een tijdje kunnen knuffelen, sorry Juul!

Morgen vliegen we om 10.10 uur door naar Port Elisabeth en vandaar direct door naar Addo Elephants park voor de laatste "wild" dag alweer, voordat we ons gaan richten op walvissen. Dolfijnen en haaien...

Vanavond bestellen we lekker een pizza, gaan vroeg plat want morgen om 7.00 uur zitten we in de auto ( ja,ja ook hier kennen ze file helaas).

Tot morgen
Liefs
Mar

• 19 Juli 2016 - 17:27

Kitty:

Heerlijk dagje relaxen het is vakantie! Goede vlucht morgen.

• 19 Juli 2016 - 21:29

Marjolijn :

Heerlijk om jullie verhalen te lezen en mee te genieten vanuit Tuinesië. Jullie huis en auto staan te schitteren in de zon. Dus alles hier tip top.

Veel plezier en geniet van alles!

• 19 Juli 2016 - 21:39

Niels En Linda:

Geniet maar lekker. was het nog mooi weer dat je kon zwemmen in de zee? Bijzonder
    he aan de andere kant van de wereld! :-)
    Doe voorzichtig met vliegen. Ik hoop dat jullie veel foto's kunnen maken uit het vliegtuig.
    die kustlijn is prachtig. dikke knuffel :-) van ons twee

• 20 Juli 2016 - 18:38

Oma:

nou een dag niks doen is ook wel lekker. rust maar lekker uit . Het ziet er mooi uit in die
    stad. Misschien heb je gemerkt dat ik altijd een dag later reageer; maar dat komt omdat
    wij jullie bericht een dag later binnen krijgen' het is hier nu woensdag avond 6 uur!
    liefs mam