Hermanus dag 2 - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Rob, Marion, Sofie en Luuk Kalisvaart - WaarBenJij.nu Hermanus dag 2 - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Rob, Marion, Sofie en Luuk Kalisvaart - WaarBenJij.nu

Hermanus dag 2

Door: Sofie

Blijf op de hoogte en volg Rob, Marion, Sofie en Luuk

25 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Hermanus

Vanmorgen mochten we lekker uitslapen, want we hoefden pas om 9.00 te eten! Ook hebben we gezongen voor Juul, want ze is vandaag 5 jaar geworden! Gefeliciteerd Juultje!

Als eerst zijn we een eindje gaan rijden om de kortste rivier ter wereld te zien. Hij is maar liefst 5 km lang, van de bron tot aan de zee.

Daarna gingen we navragen waar wij mijn haar konden doen. Het bleek dus dat een van de managers wel iemand kende die mijn haar kon invlechten. Deze mevrouw, Maria, kwam om 12 uur bij ons in het hotel. Eerst gingen we nep haar kopen, wel 6 pakjes!! Daarna konden we beginnen. Ik heb uiteindelijk 4 uur stil gezeten terwijl mijn haar werd gevlochten. Het deed echt super veel pijn, maar het eindresultaat is heel mooi geworden.

Vanavond zijn we gaan eten bij Carlston. We namen een chateau briand, echt super lekker.

Nu gaan we lekker slapen, welterusten. Liefs Sofie

• 25 Juli 2016 - 22:08

Niels En Linda:

Sophie Fotootje?
    Mar ik zie jouw nergens op de foto's je bent eet toch wel bij? :-) :-) :-)
    dikke knuffel van je broertje en Lin

• 26 Juli 2016 - 09:51

Marian, Moshé, Moïsh En Juul:

Goedemorgen,

Gefeliciteerd met Juultje, wij hebben ook gezongen voor Juliana als het weer meezit doen we weer een middag strand kan ze weer helemaal los gaan, en ze krijgt een extra snoepje.

Gaaf Fiedeltje je haar net Beyonce erg leuk.

Nog een paar daagjes, Juul zal in de gloria zijn want ze mist jullie.

Groetjes daar

Marian, Moïsh, Moshé en Juul

• 26 Juli 2016 - 22:02

Nancy:

Hey Soof, ziet er goed uit!!! Hoef je voorlopig niets te doen aan je haar, kan je langer uitslapen. Van achteren lijk je echt op de lokale bevolking, wat zullen ze schrikken al jij je omdraait... hihihi...
    Gefeliciteerd met Juul. Geniet nog lekker daar... dikke kus voor jullie allemaal.

Nancy