Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Rob, Marion, Sofie en Luuk Kalisvaart - WaarBenJij.nu Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Rob, Marion, Sofie en Luuk Kalisvaart - WaarBenJij.nu

Johannesburg

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Rob, Marion, Sofie en Luuk

10 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Goedemorgen,

Gisteren zijn we om half 12 opgehaald voor onze vlucht naar Johannesburg. Waar het op Schiphol wemelde van de bewapende mannen en controle posten, konden we op Dubai zo doorlopen, dus hebben we op ons gemak kunnen slenteren langs alle winkeltjes en restaurants, want zelfs het vliegveld is over de top!

Na een prima vlucht hebben we vannacht geslapen in een byzonder maar vrij primitieve lodge en zijn we nu klaar voor de start van onze reis.

Tot vanavond!

Liefs
Mar

• 10 Juli 2016 - 09:48

Kitty:

Veel plezier vandaag en rijdt voorzichtig links!!

• 10 Juli 2016 - 10:25

Niels En Linda:

Veell plezier het echte werk gaat nu beginnen. geniet van iedere minuut. xxx