Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Rob, Marion, Sofie en Luuk Kalisvaart - WaarBenJij.nu Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Rob, Marion, Sofie en Luuk Kalisvaart - WaarBenJij.nu

Kaapstad

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Rob, Marion, Sofie en Luuk

29 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

En dan ineens is het toch de laatste dag....

Vanmorgen na het ontbijt zijn we op eigen houtje een stadstoer gaan maken, langs alle plekken die wij graag nog wilden zien. Eigenlijk hadden we de Tafelberg op gewild, maar zoals alle dagen ligt die volledig in de wolken en daarbij is de kabelbaan gesloten voor onderhoud.

Ook zijn we naar het 2 ocean's acquarium geweest, net zo mooi als in Dubai en dan nog net iets groter. Omdat het mooi weer is, hebben we ons enorm vermaakt op een terras, simpelweg met het kijken naar mensen.

Om half 4 terug naar het hotel om alle koffers te reorganiseren, zodat we morgen op ons gemak kunnen vertrekken. Het wordt een lange reis, om 15.00 uur moeten wij ons melden op het vliegveld, waar we om 18.00 uur vertrekken om op zondagmiddag om 13.15 uur aan te komen op Schiphol.

We kijken er niet naar uit, maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan... En helaas voor ons is de tijd van gaan voor ons nu bijna gekomen.

Bijkomend voordeel is dat we Juul weer gaan zien, die we in de afgelopen dagen behoorlijk zijn gaan missen.

Morgen de laatste berichten van onze kant en dan hopen we jullie allemaal weer snel te zien!

Dikke kus
Mar

• 29 Juli 2016 - 21:28

Niels En Linda:

Wat een belevenissen zeg!! Fantastische. Leuk om straks jullie verhalen te horen. We gaan jullie volgen met je vlucht. Hele goede reis terug en geniet nog even van deze mooie momenten. Maar ook als je straks thuis bent zal je nog veel momenten met een glimlach rond lopen als je terug denkt.
    Hele dikke knuffel van ons twee.

• 29 Juli 2016 - 21:54

Kitty:

Het was een hele mooie reis en een mooie ervaring! Nu nog even de lange zit naar huis en dan veel tijd besteden aan het monteren van de film en het uitzoeken vande foto's. Dat is ook weer leuk en dan beleef je alles weer opnieuw! Xxx

• 29 Juli 2016 - 21:59

Michel:

Beste Kalisvaartjes,

Wat hebben we van jullie belevenissen (mee) genoten, de verhalen lezend alsof we er zelf bij waren! Ongetwijfeld dat fotograaf Rob vele mooie foto's en video opnames gemaakt heeft.
    We zien uit om deze eens te mogen bekijken, hopelijk in een soort van openlucht cinema.
    Behouden thuiskomst!! En tot weerziend.

Groeten vanuit een warm Ghania, Crete.

• 30 Juli 2016 - 11:14

Nancy:

Time flies.....!! Bedankt voor het delen van jullie mooie reiservaringen. Goede reis terug. En tot heel snel. LY X Nans