Tsitsikamma - Reisverslag uit Tsitsikamma, Zuid-Afrika van Rob, Marion, Sofie en Luuk Kalisvaart - WaarBenJij.nu Tsitsikamma - Reisverslag uit Tsitsikamma, Zuid-Afrika van Rob, Marion, Sofie en Luuk Kalisvaart - WaarBenJij.nu

Tsitsikamma

Door: Luuk en Marion

Blijf op de hoogte en volg Rob, Marion, Sofie en Luuk

21 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Tsitsikamma

Luuk:

Hoi allemaal,

Gisteravond gingen we even switchen, mama en ik sliepen samen en papa en Sofie sliepen samen. Want Sofie had al eens met mama geslapen en ik nog niet. Dus daarom sliep ik nu eens met mama. Vanochtend moesten we om 7.30 uur op, maar daar hadden mama en ik geen zin in. Dus bleven we in bed liggen totdat papa ons kwam halen om 7.45 uur. Toen kleedden we ons aan en daarna gingen we ontbijten. Na het eten deden we de koffers in de auto en gingen we naar Tsitsikamma. Toen we daar aankwamen gingen we na het lunchen de sleutel op halen en de koffers in de twee huisjes zetten. We hebben 2 bedden: een kabouter tweepersoonsbed en een breed eenpersoonsbed. Sofie en ik vochten om dat tweepersoonsbed maar ik heb nu dat eenpersoonsbed. Grrrrrrr jammer.

Marion:

Vanmiddag hebben we een trail gelopen, dezelfde als 18 jaar geleden, zo ongekend leuk om hetzelfde plezier en streken te zien bij Sofie en Luuk op al die trappen en de hangbrug, natuurlijk moest ik op dezelfde plek, op dezelfde manier gaan staan...pfff net iets voor mij.

Natuurlijk ook nog even gekeken bij de het vorige appartement waar we zaten, ook daar gewoon niks veranderd, leuk om weer even terug te zijn hoor.

Heerlijk gegeten vanavond, allemaal aan de chateau briand, dus de buiken zijn gevuld en na de klim van vanmiddag, ook allemaal niet zo laat ons mandje in!

welterusten
Mar

  • 22 Juli 2016 - 14:33

    Kitty:

    Steeds weer leuk om jullie avonturen te lezen. We leven zo echt met jullie mee! Wij nog een middag werken en dan ook lekker vakantie!

  • 22 Juli 2016 - 19:07

    Oma:

    Wat leuk om terug te zien , vooral die hangbrug en heb je nog in het leslokaal gezeten Mar
    Ook dat de huisjes er nog staan . maar het is verder wel veranderd, maar ja dat kan ook niet
    anders na al die jaren. Nou welterusten en tot de volgende keer liefs mam xxx

  • 22 Juli 2016 - 20:19

    Marianne:

    Ha allemaal in Afrika, wat een avonturen beleven jullie zeg. Wat zal jij lekker geslapen hebben Luuk, naast mama. De trail zal prachtig geweest zijn! Leuk dat je de omgeving weer herkent van eerder. Dan wordt je toch echt oud hoor

  • 25 Juli 2016 - 16:27

    Niels En Linda:

    Mooie foto's zeg. Haha dat restaurant hebben wij ook gegeten. Heb je vandaar uit nog dolfijnen gezien?
    Leuk bruggetje he Mar!! Ben zo benieuwd naar al jullie foto's. Zal straks lastig worden om de mooiste uit te zoeken.
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob, Marion, Sofie en Luuk

Actief sinds 07 Jan. 2019
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 7378

Voorgaande reizen:

07 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

28 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

07 Juli 2016 - 31 Juli 2016

Zuid Afrika 2016

Landen bezocht: