Thornhill 2e dag - Reisverslag uit Krugersdorp West, Zuid-Afrika van Rob, Marion, Sofie en Luuk Kalisvaart - WaarBenJij.nu Thornhill 2e dag - Reisverslag uit Krugersdorp West, Zuid-Afrika van Rob, Marion, Sofie en Luuk Kalisvaart - WaarBenJij.nu

Thornhill 2e dag

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Rob, Marion, Sofie en Luuk

12 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Krugersdorp West

Lieve allemaal,

Het is zo leuk om steeds jullie reacties te lezen, fijn dat iedereen een beetje mee reist. Voor Rob en mij voelt het hier bijna als thuis komen, iedereen hier is zo vriendelijk en het land zo onvoorstelbaar mooi!

Vanmorgen hebben we een wandeling gemaakt met een Ranger, onderweg naast veel informatie ook nog op een paar meter afstand gestaan van een kudde giraffen. We werden ook nog even aangevallen door een mannelijke struisvogel, die zijn vrouw en kleintjes wilde beschermen. Wij wilden al op de loop gaan, maar moesten van de ranger blijven staan, waarna hij op een dreigende manier ging dansen en slaan met zijn stok tegen een boom. We waren best blij toen we verder liepen hahaha....

Vanavond zijn we op jeep safari gegaan en ook dat was zo gaaf, we hebben buffels, zebra's, giraffen, hyena's, jakhalzen, nijlpaarden en nog wat andere dieren gezien en zijn tot het laatste moment op zoek geweest naar een luipaard.

Welterusten allemaal
Mar


  • 12 Juli 2016 - 16:26

    Nancy:

    Geweldig hoor.... kan me het zo voorstellen dat jullie je thuis voelen. Zeker Rob!! Ik ga vanavond de film "out of Africa" opzoeken, kan ik lekker in die sfeer komen. En het is toevallig ook nog eens mijn old-time-favorite!!
    Wel de big 5 spotten en fotograferen he vanavond. LY xx

  • 12 Juli 2016 - 18:12

    Niels En Linda:

    geweldig jullie verhalen te lezen. zo gaaf. ik hoop dat jullie veel dieren gaan spotten. geniet van ieder moment. Wij kijken al weer uit naar jullie verslag van de avond. knuffel van ons tweetjes

  • 12 Juli 2016 - 19:16

    Lies:

    Haha wat spannend. Ik had wel bang geweest die vogels zijn best groot. Maar achteraf ws heel lachwekkend. Ik had er bij willen zijn bij jullie avonturen .

  • 13 Juli 2016 - 14:45

    Pa Kalisvaart:

    Hallo lieve kinderen.Wat een geweldige belevenissen allemaal; een natte kus van een olifant en bijna een gewelddadige ontmoeting met een struis.Leuk hoor. Ik had graag meegegaan naar Dubai op een hoogte van verdieping 124.Machtig mooi uitzicht.En vandaag naar het Kruger Park,geniet er van.Veel liefs, pa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob, Marion, Sofie en Luuk

Actief sinds 07 Jan. 2019
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 7387

Voorgaande reizen:

07 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

28 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

07 Juli 2016 - 31 Juli 2016

Zuid Afrika 2016

Landen bezocht: