Krugerpark - Reisverslag uit Pretoriuskop, Zuid-Afrika van Rob, Marion, Sofie en Luuk Kalisvaart - WaarBenJij.nu Krugerpark - Reisverslag uit Pretoriuskop, Zuid-Afrika van Rob, Marion, Sofie en Luuk Kalisvaart - WaarBenJij.nu

Krugerpark

Door: Luuk

Blijf op de hoogte en volg Rob, Marion, Sofie en Luuk

13 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Pretoriuskop

Hoi allemaal,

Vandaag is het mijn beurt.... Eindelijk hahaha!!

We zijn aangekomen in Kruger, we waren hier om 10 uur vanochtend en hebben tot 18.00 uur het park verkend.

We hebben zoveel dieren gezien, zoals:

Neushoorn, olifanten ( heel veel en heel leuk), giraffen, nijlpaarden en ga zo maar door. Jammer genoeg nog geen leeuw gespot. Het is hier wel winter maar omdat er geen regen valt, staan bijna alle rivieren droog. Volgens papa en mama, ken je het niet meer terug opa!!

Toen we om 18.00 uur aankwamen bij Pretoriuskop, zagen wij dat we zelf moesten koken (lekker voorbereid mam) dus toen zijn we maar gaan eten bij de Wimpy.

Nu zitten we in ons huis, op het terras, in een kringetje met gillende kinderen... Mijn vader zegt dat hij nu weer weet waarom we niet naar een camping gaan hahaha!

Mama zet er zo nog wat foto's bij en dan wens ik jullie een fijne avond.

Dikke knuf
Luuk

  • 13 Juli 2016 - 19:56

    Erwin:

    Wat onwijs leuk om zo alles te lezen. We beleven het helemaal mee !!

  • 13 Juli 2016 - 20:03

    Kitty:

    Leuk geschreven Luuk! Waar ik mij een beetje zorgen om maak is jullie slechte uit patroon

  • 13 Juli 2016 - 20:04

    Kitty:

    Eetpatroon natuurlijk

  • 13 Juli 2016 - 21:31

    Michel:

    Luuk, dit is wel een heel bijzondere vakantie met al die wilde dieren, dit in vergelijk met die van vorig jaar in Turkeij met die gekke oom van je,

  • 13 Juli 2016 - 22:00

    Niels En Linda:

    Luuk leuk geschreven. Wat maken jullie een super reis mee zeg. Ik wil steeds s avonds even
    kijken of er weer wat staat. leuk om jullie te volgen. Mooie foto's
    dikke knuf terug van ons tweetjes. xxxx

  • 13 Juli 2016 - 22:14

    Erik:

    Hoi Luuk,

    Het is inderdaad verslavend om jullie te volgen en ik kijk ook meerdere keren per dag of eral weer iets nieuws uit Zuid-Afrika te lezen en te bekijken valt...
    Je hebt er een leuk verhaal van gemaakt Luuk. Jullie zullen wel moe zijn van al die indrukken, ik weet nog dat toen ik daar rondreed, ik op een gegeven moment overal dieren in dacht te herkennen, maar dat is de verbeelding/vermoeidheid die parten speelt.
    Bestaat dat nog? ...De Wimpy? Bij ons is dat toch al heel lang uit het straatbeeld?

    Veel plezier allemaal en rust goed uit!

  • 13 Juli 2016 - 22:48

    Marianne En Iris En Oma:

    Ha Luuk, en Sofie en Rob en Marrrrrrr.......natuurlijk ook! Eindelijk horen we een verhaaltje van Luuk. Gaaf hoor wat jij allemaal ziet. Ik hoop dat je de leeuw ook nog spot

  • 13 Juli 2016 - 23:43

    Nancy:

    Hey Luuk!! Wat een super leuk verslag heb je geschreven (kan jij niet iedere dag schrijven ;-))
    Prachtig hoor al die mooi dieren, bij ons op de camping heb je naast gillende kinderen, wel hele lieve konijntjes rondlopen en muizen..., daar houden die olifanten die jij daar ziet weer niet van!! Ik vind die giraffen foto echt fantastisch mooi. Kan niet wachten tot je de rest laat zien. Lekker slapen en misschien tot morgen. XX

  • 14 Juli 2016 - 12:04

    Marian, Moïsh, Moshé En Juul:

    Ha die Luuk, Marion, Rob en Sofie,

    Heel leuk stukje, net voorgelezen aan Juul, snapt er weer niets van maar blijft blond.

    Erg mooie foto's en ik zeg blijven genieten zelfs als je geen leeuw mag spotten, doe anders je moeders haar een beetje wild dan heb je je eigen leeuwenkoniging ha ha ha.

    Genieten en wij kijken uit naar het volgende verslag.

    Groetjes en een dikke kus en poot van Juul

  • 14 Juli 2016 - 19:25

    Oma:

    Hoi lieve Luuk wat leuk dat jij nu wat schrijft, ik denk zo vaak er aan dat toen wij daar waren in 1998
    mama zei wij gaan later als ik kinderen heb het hun allemaal laten zien . En dat gebeurt nu daar zijn
    wij erg trots op . Ja het zal wel weer anders zijn dan toen , maar door dit verhaal van jou, zijn we er
    ook weer een beetje bij. Geniet ervan jongen en geef ze allemaal een dikke knuffel van ons,
    Hier is alles oke. dag lieverds xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob, Marion, Sofie en Luuk

Actief sinds 07 Jan. 2019
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 7386

Voorgaande reizen:

07 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

28 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

07 Juli 2016 - 31 Juli 2016

Zuid Afrika 2016

Landen bezocht: